Vooraankondiging wijnproeverij

Zoals eerder vermeld, wil de (nieuwe) evenementencommissie zich niet alleen maar bezig houden met T-Dansants. We streven er naar voor ieder wat wils aan te bieden. Zo is er op 12 januari de workshop ‘Van varken tot worst’ waar belangstellenden zich nog voor kunnen aanmelden via [email protected]

(zie het eerdere bericht op de site: http://mhcforescate.nl/site/default.asp?Option=51&NewsID=1441&Volledig=1).

Vlak voor de feestdagen biedt de evenementencommissie nóg een fantastische happening aan: een top-wijnproeverij.

Noteer donderdagavond 17 december vast in de agenda.

Tijdens deze avond kan er, onder deskundige leiding, geproefd worden van een selectie witte en rode wijnen, een heerlijk glas bubbels en een verrassend slotakkoord. Natuurlijk zal er over de wijnen verteld worden, kunnen er vragen gesteld worden en bestaat de mogelijkheid om tegen héél scherpe prijzen te bestellen.

Ben je ouder dan 18, heb je belangstelling voor wijn en wil je nog even inspiratie opdoen voor het kerstdiner, dan is deze wijnproeverij je op het lijf geschreven. Gedetailleerde informatie volgt op heel korte termijn.

Vriendelijke groet,

De evenementencommissie