Wedstrijden 28 maart 2010

Beste F-jes, coaches en ouders,

Vorige week hadden we weer mooie en spannende wedstrijden tussen onze F-teams. Maar deze week zal dat zeker niet anders zijn, en tot het laatste moment hebben we gewerkt aan een mooi spelprogramma voor aanstaande zondag.

Er gaan Zondag een paar dingen anders dan we gewend zijn en ook voor de komende weken staan een aantal verrassingen te wachten, vandaar dus even een mailtje (in plaats van alleen een berichtje op de site, onder " jeugd F/ F nieuwtjes").

Zondag 28 maart:

Er komen 3 teams bij ons op bezoek die tegen sommige van onze teams zullen spelen.

- Er komt een Meisjes F-team van de hockeyclub "Westland"  uit Naaldwijk op bezoek.

- Uit Oegstgeest komt een Jongens F-team bij ons meespelen.

- Maar ook speelt een eerstejaars E-team van Forescate deze week mee. Deze E-spelers waren vorig jaar F-jes zoals jullie nu.

Ze zullen bijvoorbeeld tegen onze groene cobra's spelen en dat kan natuurlijk een spannende wedstrijd worden !

In het wedstrijdschema van deze week staat aangegeven tegen wie de teams de eerste helft zullen beginnen.

Of ze tegen dezelfde tegenstander ook de 2e helft zullen spelen, of tegen een van de andere teams, dat bepalen we afhankelijk van hoe spannend de wedstrijd is.

Ook als je niet tegen een van de op bezoek komende teams bent ingedeeld, kan het dus zijn dat je de 2e helft toch tegen een van de gastteams zult kunnen spelen.  Jullie coaches zullen dat dan aan jullie vertellen. Als je deze week niet tegen een van de teams speelt, dan komt er later nog wel een mogelijkheid.

Door de indeling van de bezoekende teams en het feit dat er binnen het team heel veel afzeggingen waren, zullen 4 spelers van de “coole Kikkers” worden verdeeld over de andere teams (jongens en meisjesteams).

Dat we voor het eerst dit jaar gasten op bezoek krijgen betekend natuurlijk ook dat we extra "gastvrij" moeten zijn. Dus een handje voor de wedstrijd, een drankje samen na de wedstrijd en natuurlijk een sportieve wedstrijd zelf.

Het wedstrijdschema en de veldindeling is natuurlijk op de site te vinden zoals altijd:

Zondag 30 mei:

Die zondag is er bij LOHC in Oegstgeest het "sleuteltjestournooi".  Van 9.30 tot 14.30 is dat een tournooi voor F-6tallen.  Dat is natuurlijk een mooie kans om dicht in de buurt tegen allerlei andere clubs te kunnen spelen.  De tegenstanders tijdens dit tournooi kunnen immers ook de teams zijn waar jullie volgend jaar als E-tje tegen zullen spelen en het is natuurlijk leuk om dan al een keer tegen ze te spelen.

We hebben een plaats op het tournooi gereserveerd voor alle 4 de jongensteams.    We moeten natuurlijk wel snel die plekken bevestigen, dus we horen graag zondag even via jullie coaches of jullie erbij zullen zijn.

Diezelfde dag zijn we van plan om ook iets speciaals voor de meidenteams te organiseren, maar dat blijft nog even een verrassing.

Andere data:

Ook zijn er nog een aantal andere data, die anders zijn dan anders, maar soms nog onder voorbehoud zijn.

Om toch alvast rekening met de dagen te kunnen  houden, geven wij een samenvatting van wat we verwachten dat de invulling voor de komende tijd zal zijn, maar alle data zijn dus duidelijk onder voorbehoud:

28-mrt

13-jun

velden Forescate waarschijnlijk bezet

19-jun

zaterdag Forescate familie hockey tournooi voor sommigen

20-jun

Slotdag