Overlijdensbericht

Het bestuur van MHC Forescate heeft diep geschokt kennis genomen van het plotselinge overlijden van onze jeugdspeelster Eline Stoker in de nacht van zaterdag 2 op zondag 3 april.

Eline is slechts 17 jaar geworden en verkeerde in de bloei van haar leven. Met veel plezier was Eline al jarenlang lid van MHC Forescate en zij maakte dit seizoen deel uit van onze MA4. Machteloosheid en verdriet strijden om voorrang bij een gebeurtenis als deze.

Wij wensen namens de gehele vereniging de ouders van Eline, Ruud en Caroline, haar broer Vincent, familie, vriendinnen, vrienden en bekenden ongelooflijk veel sterkte toe bij het verwerken van dit onvoorstelbare verlies.
Uiteraard gaan onze gedachten ook uit naar haar teamgenoten van MA4 en de begeleiding, voor wie het overlijden van Eline een enorme klap zal zijn.

Wat kan het leven soms toch hard en onrechtvaardig zijn.

Namens het bestuur van MHC Forescate,

Jelle Raap