Het Seniorenfeest; de meest gestelde vragen. En de ... antwoorden

Waarom is het feest dit keer op vrijdag en niet, zoals anders, op zaterdagavond?

Het feest is bedoeld voor senioren. Zij hockeyen allemaal op zondag. Als het feest op zaterdag plaats vindt, staat niemand fris op het veld. Met een feest op vrijdag heeft iedereen de tijd om bij te tanken voor de wedstrijd.

Zijn alleen hockeyers welkom?

Nee, het feest is ook toegankelijk voor (niet hockeyende) ouders van jeugdleden en introducees van hockeyers.

Zijn alleen 18-plussers welkom?

Ja, in principe wel. De enige uitzondering die wordt gemaakt, is voor jongere leden die standaard uitkomen voor een seniorenteam. Het spreekt voor zich dat aan hen géén alcohol wordt geschonken. Zij zullen dan ook een ander polsbandje dragen dan de aanwezige 18-plussers.

Wat is de toegangsprijs en hoe kom ik aan kaarten?

Kaarten kosten 10 euro en zijn inclusief twee consumpties. Kaarten worden op de club verkocht door leden van de evenementencommissie. Mocht je niemand treffen, dan is een kaartje te reserveren via [email protected]. Deze dient dan -op de feestavond- aan de deur betaald te worden.

Wat kan ik verwachten op de feestavond?

22 april wordt het een gezellige avond. Het feest start om 21 uur. Er is live muziek van de driemansformatie Dream Nation, die garant staat voor een goede mix van dansbare muziek, amusement en meezingers. Natuurlijk zijn er drankjes verkrijgbaar, wordt er voor een hapje gezorgd en ontmoet je de leukste mensen van de club.

In de aankondiging staat "A Touch of Flower Power". Moet ik me verkleden als ik naar het feest kom?

Nee hoor. Het mag natuurlijk wel. Maar het is niet voor niets "A Touch of..." ; een klein accent is ook al leuk. Maar als je je volledig wilt uitdossen, ben je zeker ook van harte welkom.

Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?

Stuur een berichtje naar [email protected] en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord!

Tot 22 april! Wij kijken uit naar je komst...

De evenementencommissie.