Evenementencie zoekt nieuwe leden

Voor het komende seizoen / de komende seizoenen is de evenementencommissie van MHC Forescate op zoek naar leden om de commissie aan te vullen en te versterken. We zoeken enthousiaste personen (van 18 jaar of ouder) die hun schouders onder de organisatie van feesten, TD's en andere activiteiten willen zetten.

Wie

Een evenwichtige afvaardiging uit de verschillende senioren-, veteranen- en trimteams zou prachtig zijn. Vele handen maken licht werk, maar we moeten elkaar ook niet in de weg zitten...

Tijd

De tijdsinvestering valt mee; eens per maand een uurtje koppen bij elkaar en rondom evenementen een aantal uurtjes voorbereiding en puntjes op de i.

Interesse?

Heb je interesse of wil je meer informatie, stuur dan een berichtje naar [email protected]