Sietske Sandkuyl-van Breda, VRIJWILLIG-CENTRAAL

In deze nieuwe rubriek wordt elke maand een vrijwilliger voorgesteld zodat de mensen achter Forescate beter bekend worden en om hen op deze manier eens uit de schaduw te halen en in een welverdiend zonnetje te zetten. De eerste twee weken staat het artikel op de voorpagina daarna blijven de artikelen terug te lezen onder ‘Vrijwilligers’ van het keuzemenu.

De meimaand staat Sietske Sandkuyl-van Breda centraal. Haar motto is pluk de dag en de druif. Houdt van lekker eten, een goed glas wijn en bovenal haar mannengezin. Dat laatste compenseert ze met het kijken naar Gooische vrouwen.

Hallo, ik ben Sietske,

Hockeyen heb ik geleerd bij HC Rotterdam. Na mijn studietijd op de Middelbare Hotelschool, welke ik in Groningen volgde, ben ik in Amsterdam terecht gekomen. Ik heb daar het hockeyen weer opgepakt bij Pinoké. Vervolgens via Leiden (Frits ontmoet) naar Voorschoten gekomen.

Hockey staat ook nu centraal bij ons gezin. Drie jongens van wie er al twee lid zijn en Frits als trimlid. Zelf ben ik ook weer aan het hockeyen. Hiernaast ben ik als vrijwilliger actief als coach bij jongens E4. Daarnaast ben ik ook actief in de barcommissie. Een hockeyvereniging kan nou eenmaal niet zonder vrijwilligers! En het is ook nog eens hartstikke leuk om bij de club betrokken te zijn.

WIE VOLGT???

Was getekend,

Sietske Sandkuyl-van Breda

Het favorietenlijstje van Sietske:

M.H.C. Forescate:
Website:

Eten:

T.V. programma:

Vakantiebestemming:

Tijdschrift:

Vrije tijdsbesteding:

Sport(en) :

Ik hou van:

Heeft hekel aan:

Doel:

Motto:

gezellige familieclub
www.lafincawines.nl
heerlijk
Gooische vrouwen
Frankrijk
perswijn en woonbladen
mijn gezin
hockey natuurlijk en af en toe hardlopen
mijn man Frits en onze kinderen: Tim, Tjeerd en Sjoerd
oneerlijkheid
La Finca wines tot een succes te brengen
pluk de dag. Geniet van de dingen die je wel hebt.

Vrijwillig - Centraal, omdat:  een club als Forescate niet zonder vrijwilligers kan.