Veldenaanleg 2016, update 21 augustus; bericht 8

Het wordt een zeer hectische week. De mat van veld 3 wordt aangelegd en vele werkzaamheden moeten afgerond  worden. Eigenlijk kunnen we niet wachten om de velden op te gaan, maar we zullen toch echt moeten wachten tot het straatwerk is afgerond, hekwerken en ballenvangers, slagplanken en dug-outs geplaatst zijn. En niet onbelangrijk, er ook doelen op het veld staan.

Ook
moeten de sproeikoppen van de sproei-installatie van veld 1 en 2 nog gemonteerd worden en wordt de installatie uitgebreid getest en afgesteld.

Belangrijk is dat we de velden pas op kunnen gaan, als de aannemer groen licht heeft gegeven.

Clubhuis
Hopelijk kunnen we het clubhuis ook spoedig gebruiken. De uiteindelijke afronding met het nieuwe meubilair is in september. We zullen dus nog even moeten improviseren de eerste weken. Onder leiding van Paul Engels wordt er door meerdere vrijwilligers alles aangedaan om er iets moois van te maken.