Start van nieuwe, energieke hockeyschool op Forescate!
Onze eigen Heren 1 spelers en jeugdtrainers Tomas Poggio van Deventer en Paul ten Have hebben de PlayFull Hockeyschool opgericht. Deze twee ambitieuze trainers hebben beiden jaren ervaring als trainer in de jeugdopleiding van Forescate en Zwart-Wit en zijn tevens werkzaam als Technisch Directeur bij Sportways.
"We hebben gemerkt dat er een grote vraag is naar individuele begeleiding van spelers met de ambitie om zich te blijven ontwikkelen, waar op teamtrainingen net geen tijd voor is", aldus Tomas Poggio. "Paul en ik hebben besloten om dat gat op te gaan vullen".
Spelers in de leeftijd van 8 tot 14 jaar kunnen zich op de website inschrijven voor de leeftijdsgroep en het thema dat precies bij hen past. In 4 trainingen worden de deelnemers de tools aangereikt en feedback gegeven om net die extra stap in hun ontwikkeling te maken.
"We werken met groepen van maximaal 8 deelnemers en bieden moderne up-to-date oefeningen met uitsluitend de beste materialen", beweert Paul ten Have. "Voor iedereen die zich graag door ontwikkelt om zekerder en beter op het veld te staan, kunnen wij een welkome aanvulling zijn op het huidige aanbod van teamtrainingen en hockeykampen".
Voor vragen of toelichting over de beschikbaarheid en de kosten kunt u een kijkje nemen op de website: www.playfullhockeyschool.com of spreek de mannen aan op de club.
Wacht echter niet te lang want er zijn slechts een beperkt aantal plekken beschikbaar!

Bijlage: Playfull Flyer.docx