Kanjers van nu en van de toekomst

Afgelopen zondag waren de eerste thuiswedstrijden van ons Dames 1 en Heren 1 en beide teams hebben het toegestroomde publiek zeer goed vermaakt. Ondanks een geweldige inzet en vechtlust maakten de dames één doelpunt te weinig om het eerste puntje binnen te halen. De Heren werden voor hun eerste wedstrijd begeleid door de kanjers van de toekomst die ook het Nederlandse heren team Europees kampioen maakten dus dat kon op voorhand eigenlijk al niet meer fout gaan. Onze jongens wonnen na een mooi potje hockey dan ook overtuigend met 4-1 van de kikkers.

Zaterdag alweer de derde ronde van de voorcompetitie voor de jeugd en alle teams doen hun uiterste best om in de poule terecht te komen die de rest van het seizoen de meeste uitdaging en het meeste plezier gaat geven. Zet ‘m op allemaal, het wordt een heerlijk weekeinde!!!

Eugenie Zwanenburg

Bestuurslid htz kader (ad interim)