Indelingen Fotoshoots Hoogvliet Sportplaatjesactie !

Zoals jullie inmiddels waarschijnlijk al hebben gehoord, heeft Hoogvliet Supermarkten ons dit jaar weer de mogelijkheid geboden om mee te doen aan de "sportplaatjesactie” waarbij onze leden bij de Hoogvliet-boodschappen stickers ontvangen met portretfoto’s van onze spelers. De stickers kunnen worden bewaard in een gepersonaliseerd verzamelalbum.

Vijf jaar geleden was dit een heel succesvolle hockeyplaatjes-spaaractie. We zijn dan ook blij dat we de actie opnieuw kunnen doen.
Om dat allemaal snel, efficiënt en foutloos te laten verlopen, zijn we gedwongen om een strikte planning aan te houden zonder afwijkmogelijkheden. Maar met een positieve instelling, de nodige flexibiliteit en medewerking van iedereen moet het haalbaar zijn om alles op tijd af te krijgen.

Op 11 en 12 november a.s. (en voor enkele teams 25 november) zal een ingehuurde professionele fotograaf op de club de portretfoto’s en de teamfoto maken van alle A-G jeugdteams.
In de bijlage bij dit bericht is de indeling voor de fotoshoots van de portretten en de aansluitende teamfoto opgenomen.  Denk eraan om echt op tijd met hele groep "otoklaar" aanwezig te zijn, dus minimaal 10 minuten vantevoren !

Portretrecht:
Tijdens de fotoshootdagen fotograferen we onze leden voor de MHC Forescate sportplaatjesactie in samenwerking met Hoogvliet. De foto die gemaakt wordt, zal uitsluitend gebruikt worden voor deze unieke plaatjesactie en voor clubeigen publicaties. Door jezelf te laten fotograferen, doe je voor deze actie afstand van je portretrecht en geef je dus toestemming om de foto te laten gebruiken voor deze plaatjesactie en eventuele clubeigen publicaties.

"Promotiepersonen”:
Voor reclame-uitingen door Hoogvliet is ons verzocht om 6 tot 8 foto’s aan te leveren die Hoogvliet mag gebruiken in hun promotiemateriaal rond deze actie, zoals bijvoorbeeld reclameborden, spandoeken of reclame op bijvoorbeeld bushalteborden. Als je het leuk vindt dat jouw foto daarvoor gebruikt zal worden kunnen je ouders/verzorgers dat via een mailtje aan ons even formeel bevestigen.

Met vriendelijke groet,

Theo van der Laan