afgelastingen ZAALHOCKEY 10-12-2017
Met uitzondering van alle Topklasse wedstrijden. Deze worden wel gespeeld. In verband met de huidige situatie is besloten om alle resterende wedstrijden van vandaag alsnog af te gelasten. Met uitzondering van alle Topklasse wedstrijden. Deze worden wel gespeeld.

Het was vandaag met recht een puinhoop te noemen, met deel-afgelastingen en sommige clubs die niet van de juiste procedures op de hoogte waren. Bovendien was tot middaguur in de regio boven Rotterdam nog geen probleem te verwachten, maar kwam de sneeuw uiteindelijk toch ook onze kant op.
In het vacuum van onduidelijkheid vanuit de KNHB zijn er in onze regio een aantal spannende wedstrijden wel gespeeld, en we hopen dat later vanmiddag vanaf 16.00 ook andere teams weer lekker kunnen zaalhockeyen.

Het is wel belangrijk om op basis van de weersituatie te overwegen om wat meer tijd voor de reis in te plannen en liefst bij keuze voor rij-ouders met wintersituatie/winterbanden rekening te houden.

Site KNHB: https://www.knhb.nl/kenniscentrum/artikel/afgelastingen-seizoen-2017-2018