De eerste lessen Seniorenfit een feit!
Woensdag 18 april lachte de zon ons toe, en meldde de eerste senioren zich aan voor de eerste les van Sabine van der Weele om te bewegen op het hoofdveld van MHC Forescate. Ook de volgende woensdag (25 april) was er ondanks het frissere weer een grote opkomst. Een initiatief van het Buurthuis van de toekomst om ouderen langer vitaal te houden.

Samen gecontroleerd bewegen onder leiding van een deskundige en nadien napraten met gelijk gestemde in het clubhuis. Leuk om de samensmelting te zien met de sportende kinderen, de trimdames en deze welwillende ouderen.

Wij nodigen iedereen uit om ook mee te doen op de woensdagen van 10.30u tot 11.30u en na afloop koffie of thee in het clubhuis. Wij vragen een kleine bijdrage van 3,- per keer, dat achteraf per pin betaald kan worden aan de bar.