Nieuwe trainer-coach voor Heren 1 en Assistent trainer Dames 1

Vanaf komend seizoen komt Willem Oosterhof Forescate Heren 1 versterken als trainer-coach. Willem volgt daarbij Rutger den Hartog op die vervroegd naar HDM vertrekt.
Willem heeft een ruime ervaring in de begeleiding van teams en hockeyverenigingen in Nederland, de VS en Zuid-Afrika. Tot en met dit seizoen is hij succesvol trainer-coach van Rijswijk D1, bekend uit de poule van onze eigen dames. Willem woont met zijn gezin in Leidschendam-Voorburg. Het bestuur en Heren 1 verheugen zich op de komst van Willem en wensen hem succes in zijn nieuwe rol.

Assistent-trainer voor Dames 1

Tevens komt Alco Weeke komend seizoen dames 1 versterken als assistent-trainer.
Alco zal Robert Noall assisteren bij de trainingen en op de zondagen. Alco heeft de afgelopen jaren bij Voorne bij de jeugd gecoacht (JA1 en B1) en afgelopen jaar ook Heren 2 van Leonidas. Wij wensen Alco veel succes en plezier bij Forescate.