Nieuwe Manager HTZ Daan van Koert
Met ingang van het nieuwe hockey seizoen zal Daan van Koert de Manager HTZ zijn van Forescate. Daan heeft een opleiding sportkunde gevolgd aan de Hogeschool van Eindhoven en heeft ervaring als trainer/coördinator bij onder andere Oranje Zwart en HOD via HockeyWerkt. Daan is zelf ook lange tijd als speler en trainer actief geweest bij HC Woerden.

Daan zal zich voornamelijk bezig gaan houden met het opleiden en begeleiden van (lijn)trainers, en het implementeren van een doorgaande leerlijn op hockey technisch gebied. Ook is hij aanspreekpunt voor coaches voor hockey-gerelateerde vragen. Daan zal in het begin van het seizoen alle doordeweekse avonden op de club te vinden zijn, en daarnaast zoveel mogelijk op de zaterdagochtend.

In de uitvoering van de HTZ werkzaamheden werken Daan en de club nauw samen met HockeyWerkt. Deze organisatie heeft ruime ervaring in het begeleiden van hockey technische zaken voor clubs die zowel op hoofdklasse niveau als op regionaal niveau acteren.

Daan volgt Joyce Visser op als Manager HTZ die Forescate de afgelopen drie jaar heeft begeleid op hockey technisch gebied. We zijn Joyce zeer dankbaar voor het haar inzet voor de vereniging. Zij blijft op onze vereniging actief als trainer en coach van JA1.

Wij heten Daan van harte welkom bij onze vereniging en wensen hem veel succes in het nieuwe hockey seizoen.