Per direcht gezocht; commissaris zaalhockey

Het veldhockeyseizoen is nog maar net begonnen en we moeten als club alweer hard aan de slag met de voorbereidingen van het zaalhockey. Inmiddels is deze vorm van hockey niet meer weg te denken als vast onderdeel tijdens de winterstop, waaraan alle jeugdteams en een aantal seniorenteams deelnemen. Om één en ander in goede banen te leiden, zijn wij per direct op zoek naar een vrijwilliger voor de functie van:

commissaris zaalhockey (m/v)

De commissaris zaalhockey is de verbindende persoon tussen de club en teams en de hockeybond.

Het verstrekken van informatie behoort tot de belangrijkste taken.
In de periode voorafgaand aan de daadwerkelijke competitie bestaan de werkzaamheden uit het lezen van de nieuwsbrieven van de KNHB en het doorspelen van de belangrijkste informatie, het opgeven van de deelnemende teams (is voor het seizoen 2010-2011 al gebeurd) en het organiseren van een informatie-avond voor coaches en andere belangstellenden.
Tijdens de competitie is de commissaris vraagbaak voor coaches en managers. Bovendien houdt hij / zij de standenmotor bij door de uitslagen van de gespeelde wedstrijden in te voeren in een computerprogramma.

In de voorbereiding zal de tijdsinvestering 2 tot 4 uur per week zijn en tijdens de competitie ongeveer 2 uur per weekend voor het invoerwerk.

Het aangeven van belangstelling of het verkrijgen van meer informatie kan bij de huidige commissaris zaalhockey, Paul van Pelt.
Hij is bereikbaar via mail: [email protected] en telefonisch op 071 5766108.

Kijk ook eens op de site, links, onder 'Vrijwilligers' en daarna 'Vacatures' voor andere vacatures. Zo worden momenteel ook barhoofden gezocht.