Einde winterstop
De zaalperiode zit er weer op en de voorbereidingen voor de 2e seizoenshelft zijn al in volle gang. Afgelopen zondag heeft JA1 de balken op veld 4 weer opgeruimd, waarvoor hartelijk dank!
Deze week is nog wel het winterschema van toepassing met één keer trainen. Samen met de lijntrainers kijken we of de teams wel weer op het reguliere veld (-deel) terecht kunnen.

Reguliere schema vanaf 4 maart
Het reguliere schema begint weer vanaf 4 maart en dan gaan we weer 2 keer in de week trainen!
In de krokusvakantie (23 februari tot 3 maart) is er geen training. Stel dat je toch wil trainen en je weet het met het team en trainer te regelen, laat het dan uiterlijk donderdag 21 februari aan mij, Stijn, weten ([email protected]). Ik kan dan een aangepast schema maken, waarbij rekening wordt gehouden met openen/sluiten en ‘leegstand’ voorkomen.

Jongste Jeugd
Deze week hebben de 2e jaars E nog een laatste zaaltraining. De F-jes trainen van 16 tot 17 uur op het veld en de 1e jaars E van 17 tot 18 uur.
Voor de Jongste jeugd is er geen training in de krokusvakantie.
Voor het reserveren van een veld, voor bijvoorbeeld een oefenwedstrijd, kunt u via de site een reservering aanvragen (onder: de club / accommodatie reserveren).

Manager HTZ
Stijn de Man