SportWays kamp op Forescate 29 april-1 mei 2019. 2 dagen deelnemen is ook mogelijk!

De meivakantie is begonnen en het SportWays dagkamp op M.H.C. Forescate staat weer voor de deur.

In de afgelopen dagen hebben we begrepen dat er bij sommige leden behoefte is aan wat aanvullende informatie, vandaar dit bericht.

Locatie & Datum    : Op M.H.C. Forescate van 29 april tot en met 1 mei 2019.

2 of 3 dagen ?          : Je kunt je óók aanmelden voor 2 dagen (ongeacht de leeftijd).

Groepskorting         : Als je 3 dagen naar het kamp komt is er een groepskorting, want
                                  samen trainen is natuurlijk nog veel leuker. Kom dus met je
                                  vriendjes of vriendinnetjes naar het kamp! Als jij een groepje
                                  verzamelt van minimaal 6 kinderen die allemaal 3 dagen komen,
                                  dan ontvangen jullie een kortingscode van15% korting per persoon!
                                  Mail dan wel even alle namen vóórdat jullie je hebben aangemeld
                                  naar [email protected] en je ontvangt een kortingscode die je bij
                                  inschrijving kunt gebruiken. Bekijk de voorwaarden hier.

Inschrijving               : Wil je je direct inschrijven? Gebruik dan deze link.