Openingsochtend wedstrijden F-jes
Wat heeft iedereen deze zondagochtend fantastisch gehockeyed. Het was een kleurig spektakel in de nieuwe shirts van sponsor Intersport en El&El. Op alle velden werden serieuze wedstrijdjes gespeeld met langs de kant heel veel enthousiaste ouders. Bedankt voor de grote opkomst, het was een feestelijke openingsochtend ondanks de organisatorische probleempjes.

We zien iedereen woensdag weer op de training. Zorg dat je op tijd bent, we gaan tegen half 5 met z'n allen het veld op. Aanmelden hoeft niet meer. De kinderen gaan met hun eigen team trainen.
Volgende week zondag aanwezig om kwart voor 11, niet om half 11 zoals eerder aangegeven. Dus een kwartiertje langer uitslapen. Iedereen mag zich melden bij de coaches.