Week van de Scheidsrechter 2020

Iedere week staan er tientallen scheidsrechters op de velden om te zorgen dat onze hockeyers een sportieve pot hockey kunnen spelen. Om onze scheidsrechters te bedanken voor hun waardevolle inzet vindt ook dit jaar de 'Week van de Scheidsrechter' plaats.
Dit is een sportbreed initiatief waarbij het uitspreken van waardering voor de arbiter centraal staat. De Week van de Scheidsrechter is van 3 tot en met 11 oktober 2020.

Dit initiatief wordt onderschreven door MHC Forescate, en daarom ligt er voor alle scheidsrechters op 3 en 4 oktober iets lekkers klaar bij de wedstrijdtafel. Helaas is vanwege corona het clubhuis gesloten voor een drankje na afloop van de wedstrijd, maar loop na je fluitbeurt even bij de wedstrijdtafel langs om jouw bedankje daar op te halen.

Voor alle spelers en begeleiding: natuurlijk bedanken jullie ieder week de scheidsen, en het zou leuk zijn om daar deze week even extra aandacht aan te geven!! Wensen wij jullie allemaal een sportieve wedstrijd toe.

Scheidsrechters bedankt!

#weekvandescheidsrechter #scheidsbedankt #sportiviteitenrespect #samenmakenwehetleuk