Trainingsschema avondklok
Vanaf komende zaterdag geldt in Nederland een avondklok vanaf 21.00 uur.
Dat heeft voor de komende 2 weken tot 9 februari. consequenties voor het trainingsschema.

We hebben geprobeerd het schema zoveel mogelijk hetzelfde te houden maar voor een aantal teams en trainers zal er een wijziging optreden qua tijd, dag of veld. Inmiddels zijn alle wijzigingen in Lisa doorgevoerd. In de bijlage is ook het schema voor komende week te vinden.

Vanaf 1 februari starten de Kabouters, Benjamini's, G hockey en de 1ste teams met de 2de veldtraining. Dit is inmiddels ook in Lisa verwerkt.
Kijk vooral in Lisa of er voor jou wat veranderd is zodat iedereen komende week op de juiste dag, de juiste tijd en het juiste veld staat.

Vanaf 9 februari zullen we kijken of we het schema verder aan moeten passen of dat we terug kunnen naar het huidige schema.

Bijlage: trainingsschema avondklok.pdf