Total body home work-out, inschrijving nu ook open voor ouders van jeugdleden
Forescate biedt de seniorenleden graag een alternatief (sport)programma aan, bestaande uit een aantal online- en offline activiteiten.
Op dinsdagavond 16 Februari staat de "Total body home work-out" gepland, ONLINE van 19.30 tot 20.30. Deze work-out zal worden gegeven door Paco de Roode.

Omdat er nog enkele plekken beschikbaar zijn hebben we de inschrijving ook open gesteld voor de ouders van onze jeugdleden.

Inschrijving:
Voor alle online-activiteiten kun je je eenvoudig inschrijven via de Forescate-site (na inloggen door uw  zoon/dochter) door een simpele muisklik op "onbekend” bij het betreffende evenement. Uw status wijzigt dan "aangemeld" en krijgt een groene kleur. Houd rekening met de bij het evenement vermeldde uiterlijke inschrijfdatum. U ontvangt dan een bevestigingsmail met een link om in te loggen. Zie de site voor een actueel overzicht van de tijden.