Geslaagde eerste online sportactiviteit

Vanavond was de eerste online sessie van het door Forescate georganiseerde alternatief (sport)programma. Paco de Roode gaf een intensieve "Total Body Home work-out”.

Voor de deelnemers is het misschien maar goed dat de volgende work-out pas weer volgende week zal zijn, want het is niet uit te sluiten dat sommige ongeoefende deelnemers hun spieren nog wat zullen voelen "nagenieten” in de komende uren !

Uit de reacties van de deelnemers van vanavond kregen we veel complimenten, dus we kunnen terugkijken op een geslaagde activiteit !

Op 24 februari staat de volgende work-out gepland, (dit keer gegeven door Franklin Lopes) maar eerst is er donderdag 18 februari een heel andere interessante online bijeenkomst: "voel je fit met voeding” door Alice Lagendijk.

Aanmelding voor de beide aanstaande activiteiten is nog mogelijk, (inmiddels ook voor de ouders van onze jeugdleden) en raden we u graag aan…

Tot donderdagavond!