Watervelden 1 en 2 en zandveld 3 afgekeurd
Op dit moment zijn de watervelden 1 en 2 en zandveld 3 afgekeurd.
Om de velden niet te beschadigen en zo snel mogelijk weer bespeelbaar te hebben is het ook belangrijk dat we ze nu niet betreden. Sneeuw en ijs moeten ook niet in de vezels gelopen worden.

Bij veld 3 is het erg afhankelijk van neerslag of zon in de komende uren of dat velkd nog bespeelbaar zal worden, maar de kans daarop is klein.

Veld 4 is wel bespeelbaar.

Naar verwachting zullen de velden morgen wel weer beschikbaar zijn.

Hoewel sommige plekken in loop van de dag groen zullen worden, wil een groen veld zoals bekend niet zeggen dat het veld dus ook gelijk betreden mag worden, omdat de gesteldheid van de ondergrond nog belangrijker is als de optische situatie van de bovenlaag.
Het bespelen van een weliswaar optisch groen veld, maar met een bevroren onderlaag, heeft onherstelbare schade tot gevolg.