Covid Registratie bij wedstrijden op Forescate

Na een lange periode van onderlinge wedstrijden kunnen de jeugdteams de komende 3 zaterdagen (19 en 26 juni en 3 juli) nog lekker spelen tegen andere teams uit de regio.

Ondanks alle versoepelingen is nog steeds niet alles toegestaan, zowel op onze eigen vereniging als bij uitwedstrijden gelden er nog een aantal regels.

Bij oefenwedstrijden geldt nog steeds dat er geen toeschouwers zijn toegestaan. Alleen noodzakelijke begeleiders en rij-ouders van de uitspelende partij mogen op het complex aanwezig zijn (er gelden maximale aantallen).

Kijk om teleurstelling te voorkomen voorafgaand aan bezoek aan Forescate altijd naar de actuele berichtgeving en de geldende registratieformulieren (ook m.b.t. toegestane aantallen teambegeleiders) !!!!

Klik HIER voor meest actuele bericht.