Coen van Bunge fluit Hockeyfinale
Hoewel de Nederlandse hockeymannen er jammer genoeg niet in geslaagd zijn om een medaille te bemachtigen op de Olympische Spelen, is er toch een mooi Nederlands tintje aan de Olympische hockey finale.
Coen van Bunge is geselecteerd om de belangrijkste hockeywedstrijd van het jaar voor mannen te mogen fluiten.

Coen is een goede bekende van Forescate. Hoewel hij is opgegroeid in Voorburg en bij Cartouche heeft gespeeld, is Coen veelvuldig actief geweest op onze club, onder andere om veel fluitervaring op te doen en om zijn conditie op peil te houden. Maar natuurlijk ook om zijn kennis op scheidsrechtersavonden op onze eigen scheidsrechters over te brengen.
We wensen Coen een hele mooie wedstrijd toe.

De oplettende kijker heeft bij de eerste wedstrijden misschien ook Eric Cornelissen gespot. Eric is oud Forescate speler en inmiddels voorzitter van de KNHB en FIH bestuurslid. Zo hebben de spelen toch nog een Forescate randje.