Bovelander Hockeykamp met Valentin Verga

Zoals jullie al wellicht weten komt het Bovelander Hockeykamp weer naar Forescate van 23 t/m 25 augustus! En we kunnen alvast iets vets verklappen…

Tijdens het Bovelander Hockeykamp zal niemand minder dan Valentin Verga een demonstratie en een training komen geven!

Valentin is 31 jaar en speelt bij Amsterdam Heren 1 en speelde  lang in het Nederlands elftal!
Hij heeft bijna 200 interlands achter zijn naam en heeft wel 13 medailles gewonnen met Oranje! Met Amsterdam is Valentin twee keer landskampioen geweest. Een speler die al heel veel gewonnen heeft zijn leven! Maar wat Valentin het beste kan is TRUCJES! Hij is een echte bal goochelaar en kan dollen als geen ander!

Daarnaast staat er een geweldige groep trainers klaar om er drie onvergetelijke dagen van te maken!

Heb je je nog niet opgegeven voor het kamp, doe dit dan snel want vol = vol!

Klik HIER voor meer informatie en aanmeldingslink