Parkeren en halen/brengen rond clubhuis

Beste leden en complex-bezoekers,

Sinds de Corona tijd hebben we dranghekken voor het clubhuis om meer veilige ruimte te maken voor fietsers. Een deel daarvan hebben we weer moeten teruggeven voor parkeerplaatsen van auto’s. Doordat het niet mogelijk is voor het clubhuis langs te rijden vragen we iedereen echt van de parkeerhavens gebruik te maken en niet op de weg vlakbij het clubhuis te parkeren voor het alleen halen en brengen van uw kinderen of verzamelen met teams.

De situatie met veel voetgangers en fietsers dichtbij de club gaat moeilijk samen met veel parkeerbewegingen en onoverzichtelijke situaties door achteruitrijdende auto’s. Voor het afzetten en Voor het afzetten en ophalen van kinderen kunt u het beste de ruimte tussen veld 3 en 4 te gebruiken.

We willen het liefst aanmoedigen dat iedereen zoveel mogelijk op de fiets naar de club komt. Veel dank voor uw medewerking!