Geslaagd Forescate Hockeyweekend
Onder een stralende zon en een fris briesje was er weel veel mooi hockey dit weekend en ook een beetje feest voor de oudste jeugd.

Naast alle competitiewedstrijden hadden we de eer van het bezoek van niemand minder dan 228-voudig international Robbert Kemperman. We konden hem alles vragen over zijn hockeycarrière en tips voor een beter spel. Ook liet Robbert onze jeugdspelers zijn vlijmscherpe backhand zien, het hockeywapen waar hij bekend mee is geworden. Ter afsluiting hadden we een quiz die door Madelon Ansink werd gewonnen. Vele kinderen en sommige ouders konden met Robbert op de foto na afloop of kregen een mooie handtekening op shirt of stick.

Op zaterdagavond was er eindelijk na vele jaren wachten weer eens een A/B feest. Met een strakke organisatie en een top DJ werd het een fantastisch feest. Met het 60e lustrumjaar in aantocht hopen we natuurlijk nog veel meer van dit soort mooie evenementen te kunnen organiseren.

Feest was het zondag ook op de velden bij ons eerste teams. De dames haalden in een emotioneel beladen duel de overwinning binnen uit bij Ypenburg. De punten telden extra omdat de directe concurrenten in de poule punten morsten. De dames staan nu stevig op de 2e plek en de koppositie lonkt. Onze heren haalden ook een mooie zege binnen op koploper Roomburg. Na een vroege treffer van Forescate bleef het tot de laatste seconden spannend. Hoewel de gelijkmaker in de lucht hing hield Forescate goed staan en bleef het 0-1. De aansluiting met de top van de poule is gevonden.

Al met al een mooi weekend voor Forescate!

p.s. volg mhcforescate ook via Instagram en Facebook!