Kom Dames 1 aanmoedigen zondag as !!!!
Dames 1 nadert een waanzinnig spannende slotfase van de competitie. In de Tweede Klasse promoveren de nummers 1 en 2 direct naar de Eerste Klasse.
De nummer 3 staat met lege handen.

Afgelopen zondag wisten onze dames 2-3 te winnen tegen directe concurrent IJssel Dames 1. Met nog 4 wedstrijden te gaan, staan onze dames op de tweede plaats, met 2 punten achterstand op de nummer 1 en 5 punten voorsprong op de nummer 3.
Aanstaande zondag speelt Dames 1 één van de belangrijkste wedstrijden van dit seizoen. Koploper Groen Geel komt op bezoek. In de uitwedstrijd wist Forescate 0-1 te winnen, maar nu gaat het écht ergens om. De dames kunnen jullie steun meer dan ooit gebruiken! De afslag is om 12.45 uur, dus zorg dat je erbij bent en help Dames 1 een stapje dichterbij de promotie!

Voorafgaand aan de wedstrijd wordt een minuut stilte gehouden ter nagedachtenis aan Monica Morsch, de moeder van Dames 1 speelster Martine Morsch. Ook spelen de dames met rouwbanden. Het wordt zeer gewaardeerd als jullie meedoen met deze minuut stilte.