Regionale Shoot-out finaledag, (Hemelvaartsdag, donderdag 26 mei 2022).

Morgen is de "shoot-out regiofinale” op de velden van MHC Forescate !

In de regio-finale van donderdag komen de clubwinnaars van de verschillende clubs uit de regio bij elkaar om te bepalen welke spelers en keepers zich uiteindelijk de shoot-out kampioenen van onze regio mogen noemen.Dit jaar zijn er een beperkt aantal clubs die een eigen competitie hebben gehouden en hun winnaars kunnen afvaardigen, dus de winstkansen voor de deelnemers zijn iets hoger.
De gezelligheid en spanning en sensatie zal er echter zeker niet minder om zijn !

We zijn inmiddels rond met de planningen en voorbereidingen. De scheidsrechters, vrijwilligers, drone piloten en fotografen zijn beschikbaar en het weer schijnt goed te worden, dus alles is klaar voor een feestelijke shoot-out-competitiedag !

Voor Forescate zullen Silke, Jip, Lotte, Kate, Tim en Koen ons vertegenwoordigen, we wensen hen heel veel succes !

Zie eerder sitebericht: https://mhcforescate.nl/site/default.asp?Option=51&NewsID=2731&Volledig=1

Voor alle duidelijkheid nog even de belangrijkste gegevens:

Datum: Hemelvaartsdag:Donderdag 26 mei 2022

Locatie: MHC Forescate (Weddeloop 1, 2253 ST Voorschoten)

Tenue:   Officiële clubtenue(incl. bitje , scheenbeschermers)

Start eerste ronde: 11.00

Einde uiterlijk:      13.00

Afhankelijk van de snelheid van shoot-outs verwachten we de prijsuitreiking rond 12.15/12.30 uur te kunnen doen. Maar omdat soms spelers of keepers zo aan elkaar gewaagd zijn dat niet direct een winnaar bekend is, kan er soms natuurlijk meer tijd nodig zijn om tussenfinales te spelen, waardoor we iets langer tijd nodig zullen hebben.

Tot donderdag,

Met vriendelijke groet namens de organisatie,

Ad de Gruiter, verenigingsmanager MHC Forescate
mail: [email protected]