"Hockey International” enquête

Bij ons op de club ligt maandelijks een gratis nieuw exemplaar van het blad "Hockey International” voor u klaar in de uitgiftestaander in de gang om te lezen of om mee te nemen.
Hockey International is een hockeymagazine dat voor iedereen te verkrijgen is op 150 verschillende hockeyclubs in het hele land.

Op dit moment onderzoekt de redactie de mening over het magazine. De redactie is nieuwsgierig naar wat lezers, maar ook niet-lezers, vinden van het opvallende papieren magazine en welk hockeynieuws de liefhebbers het meeste interesseert.

U kunt helpen met dit onderzoek door de enquête in te vullen
Daarbij maken deelnemers aan de enquête kans om twee tickets te winnen voor het WK hockey deze zomer in Amsterdam, of een gesigneerd shirt van het Nederlands elftal.
Invullen van de enquête neemt ongeveer 3 minuten in beslag.
KLIK HIER voor directe link.

Als vereniging staan we geheel buiten deze enquête, we geven de mogelijkheid alleen aan u door.