Constantijn Schaap, VRIJWILLIG-CENTRAAL

In deze rubriek wordt elke maand een vrijwilliger voorgesteld zodat de mensen achter Forescate beter bekend worden en om hen op deze manier eens uit de schaduw te halen en in een welverdiend zonnetje te zetten. De eerste twee weken staat het artikel op de voorpagina daarna blijven de artikelen terug te lezen onder ‘Vrijwilligers’ van het keuzemenu.

April is voor Constantijn Schaap, deze Conni is altijd wel op Forescate te vinden, of op de club of op de site. Bij Forescate is hij van alle markten thuis en deze duizendpoot is een man met een geheim!!

Hallo, ik ben Constantijn Schaap, beter bekend als Conni. Sinds 1999 ben ik lid van MHC Forescate.

Ik ben begonnen als veldspeler, links- of rechts-achter was mijn positie.

Toen kwam ik in de B1 waar ik vond dat de keeper beter kon dan hij deed. Toen ben ik elke keer als hij er niet was gaan keepen, en het jaar daarop ben ik keeper geworden. En zo sta ik nu in Heren 1 als keeper.

Ik ben mijn werkzaamheden op Forescate begonnen met helpen bij het Haloapoa hockeykamp. Toen ben ik een team gaan trainen. Daarna ben ik begonnen met keeperstraining geven, en nog steeds train ik een team. Sinds 2 jaar ben ik nu ook betrokken bij het Materiaal beheer van Forescate.

Ook sta ik achter de bar op zaterdag middag/avond.

Op dit moment ben ik met een aantal andere mensen bezig met een nieuw project  maar daar mag ik nog niets over zeggen.

Tip: het gaat over keepers !!!

Was getekend, Constantijn Schaap.

Het favorietenlijstje van Constantijn:
M.H.C. Forescate                       Mijn tweede huis waar ik het ALTIJD naar mijn zin heb
Website                                    De plek die ik 3x per dag bezoek
Eten                                         Italiaans is mijn favoriet, met veel gezelligheid
Fan van                                    Michael Buble, Frank Sinatra Jamie Cullum Marco Borsato
T.V. programma                       The A-Team, X-Factor, The Voice, The Sing-Off, Wegmisbruikers, TopGear
Film                                         The Green Mile, Poseidon
Muziek                                     Jazz, Pop, Rock.
Vakantiebestemming                 Oostenrijk of Italië
Tijdschrift                                Autoweek, Hockey.nl
Krant                                       AD, Telegraaf, hockeyweekly.nl
Vrije tijdsbesteding                   Muziek maken, gamen, hockey
Lacht om                                  Tok, als hij weer eens wat kwijt is
Kracht                                     Sociaal, doorzetten(alleen in het hockey), muzikaal
Doel                                         Het hoogst haalbare!