Week van de Scheidsrechter 2022
Net als voorgaande jaren vindt ook dit seizoen de week van de scheidsrechter weer plaats. Elke week staan er tientallen scheidsrechters op de velden om ervoor te zorgen dat onze hockeyers een sportieve hockeywedstrijd kunnen spelen.

Om onze scheidsrechters te bedanken voor hun waardevolle inzet, willen we ze in de periode van 1 tot 9 oktober extra in het zonnetje zetten!

De week van de scheidsrechter is een sportbreed initiatief en net als vele andere clubs, onderschrijft ook Forescate dit geweldige initiatief. Voor alle scheidsrechters ligt er op 1 & 2 oktober iets lekkers klaar bij de bar, dus loop na je fluitbeurt even langs om jouw bedankje daar op te halen.

Voor alle spelers en begeleiding: natuurlijk bedanken jullie ieder week de scheidsen, maar het zou leuk zijn om daar deze week even extra aandacht aan te geven!!

Scheidsrechters bedankt!

#weekvandescheidsrechter #scheidsbedankt #sportiviteitenrespect
#samenmakenwehetleuk #deeljelekkernij #opinsta #tagdeknhb #enmaakkansopeenmasterclass