Tussenstand Grote Clubactie
Inmiddels zijn we een maand bezig met de Grote Clubactie. Ons doel is om geld in te zamelen zodat we dit seizoen nog vaker feestelijk uit kunnen pakken voor jong en oud.

De jeugdleden hebben inmiddels 2.382 loten verkocht, wat neerkomt op een prachtige tussenstand van € 5.716,80!

Een aantal kinderen heeft zelfs een Intersport bon van €10,- gewonnen, omdat zij op de eerste verkoopdag het snelst 20 loten hadden verkocht:

-Lucas Speijer
-Puck Cuperus
-Mick de Kraa
-Meggie Meyers
-Aimee Terwiel
-Danique de Bruin
-Roel Stut
-Quirijn Bennink

Daarnaast delen we graag de top 5 van beste verkopers die op dit moment de meeste loten hebben verkocht:

1. Ryan sem Farsi (JO10-3)      130 loten
2. Mick de Kraa (JO9-4)             79 loten
3. Amy van der Vijver (MO9-2)  52 loten
4. Fiene Bakker (MO12-4)          46 loten
5. Melle Langeveld (JO12-1)      42 loten

Wil jij ook in dit top 5 lijstje terecht komen of een van de andere mooie prijzen winnen? Je hebt nog tot 13 november om loten te verkopen. Ga op bezoek bij vrienden, familie en mensen uit de omgeving en verkoop zoveel mogelijk loten, zodat we samen die € 10.000,- binnenhalen!