Scheidsrechtersexamens

Vrijdag 21 oktober was het weer zover: examendag voor de aspirant scheidsrechters. Alle spelers uit de O16 en O14-1 teams waren uitgenodigd plus diegenen die graag ook de scheidsrechterskaart wilden bemachtigen.

Een week eerder was er een goed bezochte uitlegavond in het clubhuis georganiseerd en dat voorspelde al een mooi resultaat. Slechts 7% van diegenen die het examen heeft gedaan, heeft het niet gehaald.
Helaas zegt dat niet dat 93% het wel heeft gehaald: want 20% van de genodigden was helaas verhinderd. Maar niet getreurd: het persoon dat deze examens regelt is als een Jack Russel in zicht van een broekspijp dus de inhaaldatum is al bekend: vrijdag 18 november 19:15 – 20:15.

Degenen die op de inhaallijst staan ontvangen persoonlijk een e-mail.

Ten slotte een hartelijk applaus voor de geslaagden: we hebben nu weer 60 potentiële topfluiters met een kaart erbij! Goed gedaan allemaal!

Vriendelijke groeten namens de scheidsrechterscommissie!