Ruim 80 kanjers op de eerste training
Lieve F-jes,

Wat was de eerste training leuk en spannend.
Meer dan 80 F-jes op veld 1 en veld 2 lekker aan het oefenen.
Jullie deden het fantastisch!
Het is moeilijk om de bal goed te stoppen, te pushen en te drijven....gelukkig
zijn jullie kanjers.

Bijna iedereen had zijn/haar mondbeschermer bij zich, scheenbeschermers aan en heel veel zin om te trainen.
De eerste 5 weken gebruiken we om jullie te leren kennen. We kijken dan hoe je hockeyt en hoe je in een team speelt.
Daarom kan je dus af en toe nog even niet bij je vriendje of vriendinnetje in het groepje trainen, hoewel je dat wel had opgegeven op het formulier.
Straks bij het maken van de teampjes (na de herfstvakantie) wordt deze informatie zeker meegenomen, dus maak je geen zorgen!

Als je pappa of mamma het ook leuk vindt om training te geven (en jij ook!), dan kan je altijd een mailtje sturen naar [email protected]
De vader van Youp en de moeder van Floor hebben zich al aangemeld.

Tot volgende week woensdag!

Groetjes
Esther
(manager HTZ, trainingscoordinator)
-----------------------------------------------------------------------------------------