Zaalhockey-bijeenkomst> Don.1 dec. Clubhuis gesloten.
Op donderdag 1 december a.s. zal de jaarlijkse "zaalhockey-bijeenkomst" voor coaches van jeugdteams en voor aanvoerders/begeleiders van seniorenteams in het clubhuis worden gehouden, vanaf 20.15 uur.

Alleen op
deze avond zullen ook de zaalwedstrijdformulieren en zaalhockeyballen worden uitgereikt (ballen tegen borgsom van  € 11,-  per team).

We hopen op een grote opkomst omdat dit immers de laatste bijeenkomst is waar we afspraken met elkaar kunnen maken voordat iedereen de komende maanden overal de zalen in verdwijnt.

Bovendien hebben we een interessant programma samengesteld voor onze coaches.

Omdat het clubhuis en een aantal kleedkamerruimten zullen worden gebruikt voor de bijeenkomst en de workshops, is het clubhuis dus na 20.00 dus niet beschikbaar voor spelers.

Let op: Toegang tot de trainingen daarom donderdagavond alleen buiten het clubhuis om !