21-4 verkeershinder Noordwijk, Voorhout en Pijnacker
Indien je as zaterdag 21 april in de ochtend een wedstrijd moet spelen bij de Noordwijkse Hockeyclub reken dan op wat extra reistijd.

Om 9.30 uur start het Bloemencorso van de Bollenstreek vanuit Noordwijk. Dit betekent dat er van 09.00 - 11.00 uur ernstige verkeershinder kan ontstaan in en om Noordwijk.

MHC Voorhout:
De bloemencorso-verkeershinder geldt ook voor Voorhout.
Tussen 11.00 en 12.15 uur kan ernstige verkeershinder ontstaan voor Voorhout.
Bezoekers dienen vanaf de A44 afslag 6 te nemen, vervolgens A444 Leidsevaart tot aan de ingang Hockeyclub.
Dit is de enige mogelijke route en deze zal naar verwachting heel druk zijn met ernstige vertraging.

HC Pijnacker:
Verkeershinder in Pijnacker door een Oranjevereniging feesttent.

De feest tent staat per woensdag 18 april weer op de parkeerplaats! Ivm de festiviteiten op de Sportlaan is as zaterdag 21 april de Sportlaan ingericht als een eenrichtingsverkeersweg. Dit zal worden begeleid door verkeersregelaars. Auto's verlaten de Sportlaan via de Rijskade. Vanaf 18.00 uur zal de Sportlaan helemaal afgesloten worden.