Herkenbare Forescate scheidsrechters
Scheidrechters goed en duidelijk herkenbaar op het veld. Het bestuur en de scheidsrechterscommissie gaan dat realiseren. Daarvoor zal de club met behulp van een sponsor voor jacks (eenvoudige windbrekers) zorgen. Het is de bedoeling dat elke scheidsrechter voor de wedstrijd een jas pakt en deze na afloop zo snel mogelijk weer terug hangt. Hoe dit precies geregeld zal gaan worden, wordt later bekend gemaakt.

Wij kunnen ons voorstellen dat er scheidsrechters zijn die, omdat ze zo veel fluiten of om een andere reden, liever een eigen jack of bodywarmer willen hebben.
Dit zal dan gecombineerd worden met een eigen polo. Die mogelijkheid zal ook geboden gaan worden echter met een eigen bijdrage. De hoogte van de eigen bijdrage is op dit moment nog niet bekend.

Er zal uiteindelijk 1 pakket aangeboden worden. Dus jack met polo of bodywarmer met polo.

Graag zou de scheidsrechterscommissie zo snel mogelijk, en wel vóór 14 november, willen weten wie er geïnteresseerd zijn in een eigen jas met polo of bodywarmer met polo. Let op; dit is geen bestelling maar een inventarisatie. U zit dus nog nergens aan vast.

Als u interesse hebt in eigen kleding  dan graag
1. uw naam,
2. maat ( S, M, L, XL, XXL, XXXL ) en