Succesvol weekeinde voor MHC Forescate Dames 1 en Heren 1 !

Op vrijdagavond won Forescate Heren 1 op vrijdagavond in de stromende regen (met invallers Koen Vink en Tom de Gruiter), hun wedstrijd "uit" in Pijnacker voor de Silvercup, met 1-2.
Daarmee zijn ze net als eerder al Dames 1 doorgedrongen tot de laatste 16 deelnemende teams in het landelijke bekertournooi.

Forescate Dames 1 heeft vervolgens op zondag met 3-0 gewonnen van Haarlem. Door deze winst op de nummer 6 uit de poule, bezetten de dames nu in hun poule de 9e plek, maar het verschil in punten in deze poule is extreem klein.

Vervolgens speelde Heren 1  na de bekerwedstrijd van vrijdag op zondag opnieuw een belangrijke wedstrijd.
De mannen staan al enige tijd op een 2e plek in hun poule en moesten zondag aantreden tegen de nummer 3.  In deze thuiswedstrijd werd Hudito met 2-1 verslagen en verstevigen de mannen de greep op de 2e plek in de poule en vergroten ze gelijk de achterstand met hun directe achtervolger.

Fotos: E.v.Zonneveld