SUPER SUNDAY: 23-4 !!

Het belooft as zondag een SUPER SUNDAY te worden!

12.45 uur Forescate Dames 1 - Alphen Dames 1

Om aansluiting te houden met de middenmoot is een overwinning hard nodig en zijn de drie punten meer dan welkom.

14.45 uur Forescate Heren 1 - Roomburg Heren 1,

Roomburg Heren 1 staat 1e in de poule met 4 punten voor op de nummer 2: Forescate.
Het doel van onze mannen is nog steeds om te strijden voor het kampioenschap en zondag kan daar een belangrijke stap in worden gezet. Kortom, alle aanmoediging is welkom dus schreeuw onze mannen naar de winst!

Dit feestje is natuurlijk niet compleet zonder lekker eten, vanaf 14.00 uur komt Lottiespannenkoeken pannenkoeken bakken!

Onze jongste jeugd wordt creatief uitgedaagd, wie maakt het leukste en mooiste spandoek en wint een leuk prijsje?

Aansluitend start het Lustrum Thé Dansant! Vanaf 16.00 uur is er volop muziek en mogen de voetjes van de vloer!

Hopelijk tot zondag langs de lijn!