Daniel Hulkenberg neemt afscheid van ons Dames 1

Met een mengeling van emoties willen we jullie op de hoogte brengen van het afscheid van Daniel Hulkenberg als trainer/coach van Dames 1. Na een periode van toewijding en hard werken heeft Daniel besloten om zijn carrière elders voort te zetten en dat gunnen we hem van harte maar tegelijkertijd gaan we hem als trainer/coach ook erg missen. Laten we deze gelegenheid aangrijpen om onze waardering uit te spreken voor zijn fantastische werk, zijn professionele toewijding en de positieve invloed die hij heeft gehad op ons Dames 1-team.

Gedurende zijn tijd als trainer/coach heeft Daniel Hulkenberg een cruciale rol gespeeld in de groei van ons team. Zijn onvermoeibare inzet, passie voor de sport en vermogen om anderen te inspireren hebben geleid tot prachtige successen en belangrijke stappen voorwaarts, zowel individueel als collectief. Onder zijn leiding is Dames 1 uitgegroeid tot een hechte eenheid, gekenmerkt door vastberadenheid, teamgeest en sportiviteit.

Niet alleen is Daniel technisch zeer bekwaam, maar hij heeft ook een diep begrip van de individuele behoeften en ambities van de spelers. Hij heeft hen niet alleen geholpen om hun vaardigheden te verbeteren, maar ook om zelfvertrouwen op te bouwen en persoonlijke groei te realiseren.

We willen Daniel Hulkenberg hartelijk bedanken voor zijn bijdrage aan Dames 1 en aan MHC Forescate als geheel. We zijn dan ook zeer verheugd dat Daniel bij Forescate blijft als Manager HTZ. We wensen hem het allerbeste als coach bij Qui Vive en we zijn ervan overtuigd dat hij daar net zoveel succes zal behalen als hij bij ons heeft gedaan. Daniel wordt opgevolgd door Forescate club-icoon Kevin Seegeren.

Laten we samen terugkijken op de prachtige herinneringen die we hebben gedeeld onder Daniel's leiding en opgewekt vooruitkijken naar de toekomst met Kevin aan het roer. Samen zullen we blijven werken aan een hecht en succesvol Dames 1-team, waar vriendschap en sportieve prestaties hand in hand gaan.

Thanks Daniel en succes!

HTZ MHC Forescate