Afscheid Robbert Paul Aalbregt als trainer/coach van Heren 1

Robbert Paul Aalbregt neemt na een buitengewoon succesvolle periode van 3 jaar afscheid als Trainer/coach van Heren 1. Via dit bericht willen we onze oprechte waardering uitspreken voor de inzet, toewijding en prestaties van Robbert Paul tijdens zijn trainerschap bij onze mooie club.

Gedurende zijn tijd als trainer heeft Robbert Paul Aalbregt een grote bijdrage geleverd aan de ontwikkeling en groei van ons Heren 1-team. Onder zijn bezielende leiding heeft het team belangrijke triomfen behaald, met als hoogtepunt de recente promotie naar de overgangsklasse waar Voorschoten nog steeds van nadreunt. Zijn technische expertise, strategisch inzicht en vermogen om spelers te motiveren zijn cruciaal geweest bij het behalen van vele positieve resultaten.

We willen Robbert Paul Aalbregt hartelijk bedanken voor zijn toewijding aan het team en de club. Zijn professionele aanpak, inspirerend leiderschap en persoonlijke betrokkenheid hebben een onmiskenbaar positieve invloed gehad op de spelers en de sfeer binnen het team.

We waarderen zijn bijdrage enorm en willen hem van harte feliciteren met zijn nieuwe uitdaging als assistent-trainer/coach bij zijn oude liefde, HC Rotterdam Heren 1. We zijn ervan overtuigd dat hij ook daar met succes zijn stempel zal drukken. Robbert-Paul wordt opgevolgd door Christiaan Hoekstra die wij met trots hier aan jullie voorstellen.

Robbert Paul, we zullen je blijven volgen en zijn trots op de tijd die je bij ons hebt doorgebracht! Bedankt voor alles wat je hebt gedaan en veel succes met je toekomstige avonturen. Je blijft voor altijd een gewaardeerde vriend van onze club!

Met sportieve groeten,

HTZ MHC Forescate