De Dinsdag Veterinnen zoeken versterking

Graag zou DDA (zoals het team De Dinsdag Veterinnen officieel heet) een dringende oproep doen voor invallers. Ze spelen op dinsdagmorgen reguliere KNHB-competitie, start 10.00.  Om de week hebben ze een uitwedstrijd.

De teams waartegen gespeeld wordt, zijn vrijwel allemaal teams uit de regio. Het niveau is variërend redelijk ervaren tot vrij eenvoudig, wedstrijdtempo ook verschillend in tempo.

Doordat de dinsdag geen gangbare dag is om vrij te zijn, wordt het steeds lastiger om speelsters te vinden, wordt deze competitie een steeds kleiner.

DDA is een gezellig team waar spelplezier voorop staat. Er wordt standaard begonnen met koffie en na de wedstrijd maken ze een lunch voor team en tegenstander.

Spreek gewoon iemand van het team aan, neem een kijkje tijdens een thuiswedstrijd op dinsdag of mail je belangstelling naar
Leontien Wisman, secretaris MHC Forescate

E-mail: [email protected]