De Hockey Fandag is dit jaar bij MHC Forescate!

Wil jij in de herfstvakantie op 18 oktober hockeyen met de internationals van Oranje? Dat kan! Krijg tips van Yibbi Jansen over het slepen van een strafcorner en leer hoe je moet scoren van Duco Telgenkamp.
Omdat de KNHB en Rabobank dit jaar allebei iets te vieren hebben zijn er dit jaar maar liefst 6 fandagen door het land en dus ook bij ons op de club.

De Hockey Fandag is inmiddels een jaarlijks fenomeen geworden. Jeugdige Oranje-fans krijgen een onvergetelijke dag met clinics, handtekeningen en foto’s met de kersverse Europees kampioenen. De opzet is dit jaar iets anders dan voorheen. Kinderen in de leeftijd van 8 tot 14 kunnen zich individueel opgeven voor deelname aan de Fandag, maar je kan ook een vriendje of vriendinnetje meenemen. Ook nieuw dit jaar: iedereen is welkom! Dus je hoeft geen lid te zijn van onze hockeyvereniging. De internationals van Oranje verdelen zich over de verschillende locaties door het land, per locatie zijn er dus andere dames en heren van Oranje aanwezig!

Aanmelden voor de Hockey Fandag kan tot 4 oktober via onderstaande link: