Gigantisch spandoek van Het Blauwe Legioen onthuld bij hoofdveld

Het Blauwe Legioen heeft zich in het weekeinde van 16 en 17 september voor de eerste maal echt laten zien. Dit nieuwe supportersinitiatief is in de zomerperiode bedacht na het zinderende hockeyseizoen 2022/2023 waarin de supportersbetrokkenheid bij wedstrijden van MHC Forescate tot grote hoogte steeg en iedereen bijvoorbeeld genoten heeft van de wedstrijden in de play-offs van Heren 1, die leidden tot promotie naar de Overgangsklasse.

Dit grote enthousiasme bij onze achterban, de enorme opkomst van supporters bij de thuis- en uitwedstrijden, de fantastische sfeer op Sportpark Adegeest en het blauwe rookgordijn rond de wedstrijden heeft mensen binnen de club aan het denken gezet, in het bijzonder oud Dames-1 speelster Milou Raap en Kevin de Boer. Zij zijn de initiatiefnemers geweest voor de geboorte van het Blauwe Legioen. Zij hebben verschillende merchandisingartikelen bedacht, een logo dat het Blauwe Legioen symboliseert en een leverancier/drukker gezocht voor de producten die tegen supportersvriendelijke prijzen gekocht kunnen worden via een nieuw ontwikkelde webshop (zie onderaan dit artikel). Een grote impuls voor de binding tussen club en achterban en een initiatief waar veel mensen vrolijk van lijken te worden. Milou en Kevin zijn vooral de bedenkers van dit initiatief en doen dit geheel pro deo, dus belangeloos, op vrijwillige basis. Om alvast in de juiste sfeer te komen en gevoel te krijgen bij het Blauwe Legioen, klik HIER.

Reusachtig spandoek van het Blauwe Legioen bij hoofdveld

Het zal niemand zijn ontgaan. Sinds zaterdag 16 september hangt er een reusachtig spandoek van het Blauwe Legioen achter het doel op veld 1 (bij het miniveld). Deze eyecatcher van 45 m² viel, getuige de reacties afgelopen weekeinde, erg in de smaak bij spelers en supporters. Ook dit spandoek is ontworpen door Milou en Kevin, in samenwerking met DVA Productions. Dit lichtblauwe spandoek is niet alleen erg indrukwekkend, maar ook MHC Forescate profiteert hier in financieel opzicht van mee. Liefst 10 betrokken sponsoren sieren het doek aan de zijkanten met hun bedrijfslogo te weten: Rabobank, EAF Auto ‘s, Dataweb BV, Van Rij Hovenier, Glashandel W.W. van Aken, Groot Makelaar, Rical Care & Cleaning Products, Tokkelientje Kinderkleding, Van Wees Business Casual en Green2Live. Hartelijk dank voor jullie ondersteuning!!

Producten van het Blauwe Legioen

Sinds ruim een week is het voor iedereen, die begaan is met MHC Forescate, mogelijk om merchandising te kopen van het Blauwe Legioen. Met een geheel eigen logo van het Blauwe Legioen, al dan niet in combinatie met het logo van MHC Forescate. Via een aparte, veilige webshoppagina kunnen shirts, hoodies, petten en sjaals worden gekocht met het unieke logo van het Blauwe Legioen. Ieder weekeinde komen er een paar duizend mensen op ons sportpark en het is hartstikke leuk om te laten zien, dat je Forescate een warm hart toedraagt als supporter. Natuurlijk bij Heren 1 en Dames 1, maar ook bij de overige clubteams. Forescate-supporter ben je altijd en overal! Op zondag 17 september was het op de club al de hele middag mogelijk om hoodies en shirts te passen en daar werd gelukkig op grote schaal gebruik van gemaakt.

Bestellen via webshop

Natuurlijk zullen we proberen om nieuwe accessoires toe te voegen aan het assortiment. De huidige artikelen zijn voor iedereen te bestellen via de webshoppagina. Door op de link te klikken, kom je op de webshoppagina waar je 1 of meer artikelen kan bestellen en direct kan betalen. Op zondagavond worden de weekbestellingen afgesloten en in principe zijn alle bestelde producten dan het weekeinde daarop beschikbaar. In het weekeinde van 23 en 24 september worden de bestellingen uitgeleverd, die tot en met zondag 17 september zijn gedaan.

Hoodies en shirts zijn in alle mogelijke maten (XS t/m 3XL) beschikbaar en zijn gelijk aan de kledingmaat die je normaal hebt. De prachtige, aan beide kanten geweven, clubsjaal (met onder meer de benaming van het Blauwe Legioen) heeft helaas een wat langere levertijd. De eerste sjaals komen pas in oktober binnen.

Link webshop Het Blauwe Legioen: https://dvap.nl/forescate/