ARTIKELEN VAN HET BLAUWE LEGIOEN PASSEN, KOPEN EN MEENEMEN

MHC FORESCATE LEEFT!

We voelen het allemaal als we op Sportpark Adegeest rondlopen en wedstrijden bekijken van onze blauwe trots. Vorig seizoen was het enorme enthousiasme vooral merkbaar in de play-offs waarin Heren 1 uiteindelijk promotie naar de Overgangsklasse realiseerde.
Onze supportersschare was met vele honderden mensen massaal aanwezig, hetgeen voor een prachtige sfeer zorgde bij thuis- en uitwedstrijden. Die betrokkenheid en dat clubgevoel gevoegd bij het blauwe rookgordijn rond de wedstrijden, leidde tot een geweldig supportersinitiatief: Het Blauwe Legioen. Speciale supportersmerchandising en een giga-spandoek achter het doel zijn hier de eyecatchers van. Wij zijn MHC Forescate en dat willen we weten!

Merchandising Het Blauwe Legioen

De afgelopen 1,5 maand konden supporters artikelen van Het Blauwe Legioen kopen via de webshop https://dvap.nl/forescate/. Met ingang van heden kan iedereen de prachtige, aan beide kanten geweven, nieuwe blauwe sjaal kopen van Het Blauwe Legioen/MHC Forescate. Ook nieuw zijn de blauwe wintermutsen met logo van Het Blauwe Legioen. De populaire hoodies van Het Blauwe Legioen ontbreken natuurlijk ook niet. Met deze artikelen van Het Blauwe Legioen kan jij lekker warm langs de lijn staan nu het wat kouder wordt.

Yannick van der Haas en Milou Raap showen de hoodie, muts en sjaal van Het Blauwe Legioen

Deze artikelen zijn nu verkrijgbaar:

·        Hoodie met bedrukking, te verkrijgen in de maten M, L, XL en 2XL. Prijs: € 27,50

·        Sjaal lichtblauw met bedrukking. Prijs: € 13,00

·        Wintermutsen met logo. Prijs: € 9,50

ARTIKELEN PASSEN, KOPEN EN MEENEMEN OP DE CLUB

Waar je voorheen via de webshop de artikelen moest bestellen, krijgen onze leden en supporters in het weekeinde van 28 en 29 oktober de kans om in ons clubhuis de hoodies, de sjaals en de wintermutsen van het Blauwe Legioen aan te schaffen.

Passen, kopen en direct meenemen!

Wanneer?

Zaterdag 28 oktober, van 11.00 uur – 13.00 uur

Zondag   29 oktober, van 14.15 uur – 17.00 uur

Onze voorraad is niet eindeloos, dus wees er snel bij!

Snel en makkelijk betalen via QR code

Op zondagmiddag 29 oktober speelt eerst Dames 1 om 12.45 uur thuis tegen Westerpark D1 waarna Heren 1 om 14.45 uur GCHC H1 uit Groningen ontvangt.

In het weekeinde van 28/29 oktober eerst de nieuwe artikelen van Het Blauwe Legioen kopen en donderdagavond 2 november als Blauwe Legioener Heren 1 weer steunen, dat om 20.30 uur promotieklasser Almeerse HC ontvangt in de 3e ronde van de Gold Cup.

Forescate-supporter ben je altijd en overal!