Zaalhockey zichtbaar in LISA
Hoewel we nog volop in het veldhockeyseizoen zitten, zijn sinds dit weekeinde de speelschema's voor de zaal bekend en zijn deze inmiddels zichtbaar in LISA en in de app.
Op dit moment zijn alle spelers aan teams gekoppeld, de teambegeleiding zal zo spoedig mogelijk gekoppeld worden.

LET OP:  Het KNHB planningsprogramma heeft nog een paar foutjes in het speelschema gemaakt bij bepaalde teams, die nog moeten worden aangepast.
Als er bij onze teams al planningsfoutjes opvallen zal dat bij andere clubs ook het geval zijn.  En omdat iedere kleine wijziging direct gevolgen heeft voor de hele planningspuzzel, is het onze verwachting dat er nog nodige wijzigingen voor veel teams zullen gaan plaatsvinden in de komende week.
Advies is dus om even een forse slag om de arm te houden en nog even een paar dagen te wachten met maken van plannen op basis van de huidige wedstrijdplanning.

Coaches/Managers/Aanvoerders:
Verzoek aan coaches en managers is om even te kijken naar jullie teamschema of daar echte planningsfouten in zitten. Begin deze week zal de planning waarschijnlijk dus vanuit de KNHB nog overhoop gaan en kunnen we nog foutjes laten herstellen, daarna is dat heel erg moeilijk.
Daarnaast is er woensdagavond een districts-bijeenkomst voor zaalhockey commissarisen van alle verenigingen. Als jullie team echt heel verkeerd is ingedeeld en een andere club toevallig in een andere poule hetzelfde gevoel heeft, is er op zo'n avond soms een onderlinge 1 op 1 ruil mogelijk.  De kans op een dergelijke match is natuurlijk heel erg klein, maar als dat een zaalseizoen leuker kan maken is het in echt exeptionele gevallen natuurlijk te proberen.

Laat als coach/manager/aanvoerder  even via mail weten als er bij jullie team fouten in  de planning opvallen:  [email protected]

Op naar een leuk en succesvol zaalhockeyseizoen,

Ad de Gruiter
Zaalcommissaris MHC Forescate