Dames Onder 25-4 MHC Forescate ongeslagen kampioen

In een spannende pot zijn de meiden van het hockeyteam D025-4 kampioen geworden. Het vriendinnenteam van Forescate is het hockeyseizoen van ‘23-’24 goed begonnen. Met nog één wedstrijd op de kalender, maar ze zijn nu al ongeslagen kampioen geworden.

Afgelopen zondag speelde ze tegen de nummer twee. Het was een spannende pot tegen een sterke tegenstander. Met een 1-0 achterstand hebben de meiden het voor elkaar gekregen om uiteindelijk met 2-4 te winnen. Mede dankzij hun sterke opstelling en samenwerking. DO25-4 is door hun kampioenschap van dit seizoen gepromoveerd naar de derde klasse.

Om het kampioenschap te vieren gaat het team heerlijk eten bij sponsor La Casita, waar al eerder een gezellig teamuitje plaatsvond. Het team vindt gezelligheid erg belangrijk. Er wordt veel gelachen en gekletst, maar ook serieus gehockeyd. De meiden zijn erg gemotiveerd en fanatiek. Een hogere klasse betekent sterke tegenstanders, maar dat weerhoudt de dames niet om er een mooi seizoen van te maken. Maar eerst gaan ze begin december de zaal in.

Tekst: Susanne Blommers en Amarinthe Buter - Foto: Esther Lodewick