Spetterend glow feest voor 08-09-010!!

Let’s glow crazy! Op zaterdag 25 november was er voor de jongste jeugd een GLOW party georganiseerd, ter afsluiting van de eerste seizoenshelft. Meer dan 160 kaartjes waren hiervoor verkocht!! Voor de gelegenheid was het clubhuis omgetoverd tot een discozaal, compleet met discobal en glow-in-the-dark versiering.

Alle kinderen kregen bij binnenkomst lichtgevende armbanden om waardoor de hele zaal er spectaculair uit zag. Het was een super geslaagde avond met allemaal enthousiaste jongste-jeugd leden!

En dat smaakt naar meer! In het voorjaar willen we opnieuw zo’n gaaf feest organiseren. Mocht je interesse hebben om hierbij te helpen? Stuur dan een mailtje naar Debbie, Lynn of Rianne via [email protected]